SZKOLENIA dla rejestracji medycznej

Wykwalifikowany personel rejestracji to gwarancja sprawnej organizacji pracy, szybszej obsługi oraz minimalizacji błędów administracyjnych. Pracownicy z odpowiednią wiedzą i umiejętnościami potrafią lepiej radzić sobie w sytuacjach stresowych, a także wykazują większy profesjonalizm w relacjach z pacjentami.




Szkolenia warsztatowe organizowane są na miejscu w Pszczynie lub z dojazdem do klienta.

Zapytania ofertowe można wysyłać na adres mailowy: szkoleniacgs@gmail.com

lub poprzez kontakt telefoniczny: Diana Lewandowska 696 182 911.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą szkoleń.


TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE PACJENTA

Czyli jak obrócić trudne sytuacje w pozytywne relacje



JAK PRACOWAĆ, ŻEBY NIE ZWARIOWAĆ?

Czyli jak zadbać o swój dobrostan psychiczny zajmując stanowisko pracownika rejestracji medycznej



BUDOWANIE JAKOŚCI W OBSŁUDZE PACJENTA

Czyli jak efektywnie przejść od rejestracji pacjenta do zdobycia jego zaufania



TECHNIKI OBSŁUGI PACJENTÓW szkolenie dwudniowe

Czyli jakie techniki wykorzystywać, aby w sposób efektywny i profesjonalny wykonywać swoją pracę



ZARZĄDZANIE CZASEM W REJESTRACJI

Czyli skuteczna organizacja własnej pracy



CZY ISTNIEJE ZESPÓŁ MARZEŃ?

Jak zatem kształtować miejsce pracy, w którym wszyscy chcą być



TECHNIKI SKUTECZNEGO ODGRANICZANIA ŻYCIA ZAWODOWEGO OD PRYWATNEGO

Czyli jak nie przenosić emocji z pracy do domu


logo_text

Pacjenci są naszym najważniejszym dobrem a zaspokajanie ich potrzeb i oczekiwań naszym najwyższym celem.

Copyright by wideart.agency